Äntligen!
PUBLICERAT: 2009-08-28 KLOCKAN: 16:41:47

Halloj,

Äntligen tänker ni=) Nu är blogg Carro tillbaka något piggare,känns mycke bättre allt nu!
Va en jobbig första tid men nu har vi börjat landa & enregin är på väg tillbaka kan inte säga annat än Underbart!!
Vad har jag gjort sen sist, inte mycke ammat, bytt blöjor,lekt med Linnéa & ätit halv taskig mat!=)
Idag har jag varit i Allum hela dagen med Ansi & hennes lilla Liam,i vanliga fall när jag är i Allum själv så har jag gjort det köp centrumet på några timmar alltså hunnit med alla affärer,idag gick vi i fyra affärer & det tog fyra timmar att det kan ta så mycke längre tid bara för man har små knoddar med sig, jag är numera Arla vagnen,så stannade till i amnings rummet himlans fiffigt att dom börjat med sånt, gillar inte detdära med att amma öppet inför andra, så himlans bra att det finns amings rum så man får vara ifred jag gillar´t! Ni som fått barn har ni någon erfarnhet av att man tappar matlusten efter förlossning jag har gjort det,undrar när den ska komma tillbaka för finns ingen mat jag är sugen på!?!!
Alice har lugnat ner sig lite med hennes skrikande,jag har inte ätit ngn mjölk på några dagar men idag har jag gjort det för att se om det har något med det att göra, så inatt lär vi får svaret på det sömn eller icke sömn!=)
Linnéa är hos sin farmor,pratade precis med henne dom ska på circus ikväll hon va  hur nöjd som helst!
Imorgon blir det kräft skiva,ska bli sköjsigt att små röja lite till alokhol fri cider & skaldjur, party tält & infra värmde)känns extra mysigt med det) har Cornelia & Thomas fixat (det är dom som har skivan) Så är nu jätte laddad inför en riktig skiva!



Titta va bra!

Träffade på Ahnna i Allum...

Åt lunch på Paprika sallads bar...

Ansi..

Denna söta body köpte jag idag...

Jalla Jalla skriver mer ikväll fralla!

/Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0