En första bra dag!
PUBLICERAT: 2009-08-31 KLOCKAN: 20:08:01

Heeej,

Idag började min mamma  ledighet på allvar allstå första dagen att gå hemma själv ,har haft en massa roligt att göra så dagen har gått bra har inte behövt bli rastlös en endaste gång lyx! Har varit med Ansi hela dagen sen kom även Lollo hit en stund med sina barn Elwin & Elias, vi är några  som är mamma lediga nu samtidigt så det är skönt att ha några att umgås med så man slipper gå själv på dagarna då hade jag inte stått ut en dag! Linnéas dans gick super bra hon själv tyckte det va jätte roligt,längtar redan till nästa måndag!Perran kom precis hem ifrån jobbet,nu står han & gör pannkakor till familjen har lite smått hunger anfall så bäst för Perran att dom blir klara snart :)En sak till Alice har sovit hela natten i våran säng går det bra :) Men va lyxigt så glad över detta så nu hoppas vi på att det fortsätter så! Mat dax jalla jalla pannkaks fralla...

(Ser ni att jag gjort om blogg outfiten? Syns nämnligen inte på min sida!)


Ansi,Liam,Lollo,Elwin..

Lollo med hennes Tarzan som inte är min favorit:)

Våra små skruttisar...
Elwin,Alice & Liam

Elias & Linnéa

Dans prinsessorna Alicia & Linnéa...

/Carolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0