Frisör salong!
PUBLICERAT: 2009-08-29 KLOCKAN: 17:20:37

Heej,

Har varit frisör salong a´la Ansi här idag,hon har slingat mitt hår & det tar ju alltid några timmar att fixa med håret,det slutade med att allt hår blektes & blev kanon fin blond färg förutom utväxten anledningen till att jag skulle slinga håret var just för att få bort den hemska utväxten, så nu får jag göra om allting i veckan!Undra om det kanske har med amningen att göra?!
Mammas kompis Mona har varit här på besök idag gissa vad jag fick i pressent ,skivan som jag bloggade om för längesen att jag ville ha Spanska Ljuva Sånger himla bra det dära med blogg så nu har jag lyckas få både en klänning/ skiva bara för jag skrivit om det! Tack snälla Mona!
Min bror har varit här på besök idag med & sett Alice för första gången...
Nu har jag precis gjort i ordning mig,satt på mig min gamla kjol som inte jag kunnat ha på några månader,så himla härlig känsla att "klä upp sig"när man inte är gravid!
Nu är vi laddade inför kräftskiva så ikväll ska det frossas i en massa kräftor eller det ska frossas i en massa dyra kräftor, tur att man ska på skiva annars hade vi aldrig unnat oss så dyr mat!:)
Jalla Jalla ha en trevlig lördags kvälls fralla!

Före färgning av hår...

Ansi & jag med snyggaste looken!:)


Så här bl
ev reslutatet, ser ni någon skillnad?!
Det gör verkligen inte jag!


/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0