Inte turen på min sida...
PUBLICERAT: 2009-08-23 KLOCKAN: 22:32:24

Godkvällans,
Bloggar nu till Alice skrik, skrik tiden börjar ju nu vid den här tiden mamma är här nu känns tryggt!
Jag hoppas vi kommer i kontakt med Bvc imorgon, det är KOLIK helt säkra på det =( !!
Iallafall köpte mig en Triss idag (herregud va jag tjötar om denna lott) om jag säger som så här, inget Lisebergs besök inbokat, inga nya kläder, ingen utomlands tripp -Nej vann ingenting på lotten inte ens 25 kr!
Inatt är det min tur att ta jouren, innebär ingen sömn så kanske poppar upp en bloggis inlägg i natt!
Slutar detta inlägg med att skriva Jalla jalla jag är så trött på detta hemska skrik fralla!!! Tack gode gud för att det finns öronproppar fralla! Min räddning -just nu!


Innan jag trodde jag skulle bli miljonär...

Där sprack den drömmen...!!

Jo har en positiv sak att skriva om i detta inlägg jag vägde 90 kilo för en vecka sen
& idag väger jag 78 kilo, alltså bara 8 kilo kvar till min normal vikt!!

/
Carro


Kommentarer
Kommentaren skickades av: Petra

Har du testat de där dropparna som finns på apoteket? Mot kolik och bebis-ont-i-magen. Har hört att de ska funka hyfsat. Värt ett försök i alla fall.



Kram, Petra

Kommenterat 2009-08-24 / 08:30:07
URL: http://iconfess.blogg.se/
Kommentaren skickades av: Sara

Ja har inte själv barn men jag känner några som hade ett barn somm hade det å dem åkte till gbg eller stenugnsund och gav barnet akupunktur.. detta hade hjälpt jättebra! Bara ett tips från en trogen läsare =)

Kommenterat 2009-08-24 / 10:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0