Kvalitets tid...
PUBLICERAT: 2009-08-31 KLOCKAN: 21:51:30

Godkväll,

Kvalitets tid, det ska man ta vara på :) Linnéa sover & Alice med hon har gjort det hela kvällen  då får jag & min kärlek passa på att umgås bara vi som "flickvän & pojkvän"mycket av all annan tid är man bara "mamma & pappa" känns det som ,så denna tiden är viktig(Är oxå viktigt att hinna göra ett bloggis inlägg den här tiden med,Kvalitets inlägg!)! Är så glad över att jag har "hittat" min andra hälft, Perran är för mig den bästa a´la bästaste pojkvän & pappa till mina små sessor,en helt grym pappa!! Känner mig lyckligt lottad som har det så bra! Så nu räcker det med kärleks förklaringar till min kärlek ...:) Avslutar med att skriva Du & Jag <3!!

Har fått lite små klagomål på att min nya design,texten är tydligen jobbigt att läsa & jag kan inte annat än att hålla med så kommer att ändra den snarast allt för er mina läsare:) Men måste be min data nörd kompis Ansi om hjälp först,hon är proffs på det dära med blogg design  ha ha!
Nu vakande Alice & är vrål hungrig så tack för mig!
Natti natti på er...



/Carro


Kommentarer
Kommentaren skickades av: Ahnna Gaberud

Carro skriv inte all text i centrerad. (Mitten), det blir ännu jobbigare att läsa ;-)...Fan va grymma vi är förresten.

Kommenterat 2009-09-01 / 16:08:58
URL: http://ahnnaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0