Saker jag ser fram emot...
PUBLICERAT: 2009-08-23 KLOCKAN: 13:24:05

Hejsan,
Sitter & tänker på saker jag ser fram emot i höst...

*Kräft skiva nästa helg...
*Boka tripp med Färjan , då  det  ska drickas drinkar i Färjan Håkans Bar=)
*Min födelsedag, blir ju hela 24 år den 6:e Okt -Lägg det på minnet!
* Börja träna & tappa mina grav kilon..
*Besöka Avenyn & med det menar jag party(Va ju ett bra tagsen nu)

Det är så roligt att ha saker att se fram emot, här är lite av dom saker som jag ska göra!

Kan ni fatta tvätten är avklarad,gött nu kan man gå på golvet i sovrummet igen härligt!
Idag kommer en kompis Karin hit på besök,ska titta på lill skrutten,hon blir faktiskt En vecka idag, tänk att hon redan är en vecka!! När Linnéa va en vecka va vi på Strandgården i Halmstad & hade en veckas kalas för henne ,  ha ha tror inte att vi följer upp den traditionen & gör samma sak för Alice hon får nöja sig med en massa en veckas pussar ifrån oss istället! Ska faktsikt köpa mig en triss lott, för spelar man aldrig så kan man heller inte klaga på att man aldrig vinner vill man åka utomlands i vinter, gå på Liseberg köpa en massa nya kläder så måste man ju bli miljonär först,så håll nu tummarna för att jag vinner på min triss!=)
Hörs senare...


Säger bara en sak, Raj Raj raj!

Glöm ej min dag!!


Några kilon kvar innan jag är back in min gamla body!

/Carolina



Kommentarer
Kommentaren skickades av: Moni

Du är såå goo!! <3 Haha, gillar att läsa vad du har att skriva! Pussisar Moni

Kommenterat 2009-08-24 / 18:14:15
URL: http://moniramoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0