Vilken härlig känsla...
PUBLICERAT: 2009-08-23 KLOCKAN: 11:58:12

Godmorgon,
Vilken härlig känsla jag är för första gången på länge PIGG,va min tur att få sova i natt & det va fruktansvärt välbehövligt vaknade i morse & kände mig som en ny & piggare Carro, Alice har tydligen bara skrikit fram till halv tre i natt sen sovit hoppas att det kan vara ett bra tecken mot kanske minde skrik ifrån hennes sida,nu hålller hennes föräldrar tummarna för detta=) För i natt är det min tur att vara vaken! Nu sitter jag & Perran & äter frukost mys, Alice sover & ingen "högljud" Linnéa är hemma, pratade med henne igår hon hade det hur bra som helst,hade fiskat krabbor då hon tappat skon i havet så idag blir det till att köpa ny foppisar,spelat mini golf & va bara super nöjd!
Åhhh har sånt där sug på att gå på Liseberg/Skara sommarland men varför måste det vara så dyrt?!! Kanske borde gå & köpa mig en triss idag, & kanske ha turen att vinna, då blir det Liseberg hela veckan!=)(Skulle säkert jag att orka INTE)
Har inte tagit tag i tvätten än så nu efter frukost ska jag göra det, sen ut & gå en promenix!
En sak till Carro ska för första gången på en vecka orka göra mat,så idag ska jag göra räk pasta göttish!=)
En sak som jag ser fram emot extra mycke idag är att mamma kommer hem,äntligen!!
Pratade med Lindis igår så kom vi in på det dära med svininfluensan då Lindis säger,
Men Carro du behöver ju inte oroa dig du äter ju inte gris( Jag är Veg)
Nä just det det har du rätt i=)
Då Lindis svarar men blir du drabbad av korn influensan istället då eller?!
Ha ha sjuka människa, Lindis humor jag älskar´t!
Ha en bra dag mina bloggis läsare...
Puss & Kram vi ses i Pakistan!

Lyx frukost idag,va tvungen att fira att jag fått sova=)

Badade Alice för första gången igår...


Här ligger lill Sessan nu...

/Carro

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Ahnna

Vad härligt att ha en pigg Carro här på bloggen.. Är så nöjd över att jag fick dej och blogga, det är bra när man har olika tider och jobb att catcha upp med. Vad söt Alice är i sin vagn. Vi komemr i veckan, efter en natt när du inte har jouren =)

Kommenterat 2009-08-23 / 12:17:02
URL: http://ahnnaga.blogg.se/
Kommentaren skickades av: Linda

Jättebra bloggsida - men blev lite besviken och otrygg när du inte avslutade lika dant som du brukar. Varför bytt ut jalla jalla mot puss och kram ses i pakistan. En som undrar...

Kommenterat 2009-08-23 / 21:05:17
Kommentaren skickades av: Carin

Vilken liten goding! Mina ungar skrek sällan men när jag åt jordgubbar fick de ont i magen!Hoppas hon snart blir bättre så det blir lugna nätter:-)Kram från oss alla i Småland!

Kommenterat 2009-08-24 / 21:43:23
URL: http://rally-sally.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0