Jag är faktiskt grym
PUBLICERAT: 2009-12-29 KLOCKAN: 15:24:46

Heeej,

Jag hade körlektion i morse,herregud vad duktig jag fick en massa beröm av min underbara körlärare. Nu har jag koll på när man ska växla jag kan stanna & starta i backe(inte jätte lätt enligt mig) jag fick köra i mina hoods idag,kändes häftigt att köra omkring där jag kan vägarna. Jag hoppades på att någon jag känner skulle se mig men ICKE!Ok jag måste erkänna fick tre "kärring stopp" vid ett trafikljus,blev grymt stressad av alla bilar bakom mig men det fixade jag tillslut! =) Imorgon blir det körlektion igen-Gillar`t!

Har sagt hejdå till lilla mamma idag,fy känns redan tomt men jag hoppas på att tiden går fort. Har varit ute & gått med mormor med,kom inte så långt eftersom det är super halt ute men en liten motions runda fick vi.
Linnéa åkte till sin farmor idag o kommer hem på Fredag eller Lördag,är tydligen en massa snö i Färgelanda så min svärmor har köpt skidor till Linnéa -Häftigt! Hon kommer att få det super bra.

Ikväll blir det antingen Halta Lotta med Teresa som är hemma i Gbg & hälsar på eller mys kväll med Perran..

Alice börjar nog få ögoninflamation,varför just nu innan nyår?!!! Känns lite irri vi skulle ha middag här hemma med 2 andra familjer,men får se hur det blir med det för smittar ju en massa =( Men hoppas hoppas att  lill skrutten blir frisk!
Oj vilken långt inlägg dax att sluta! KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0