Min dag idag
PUBLICERAT: 2009-12-30 KLOCKAN: 06:50:36

Godmorgon,

Kl är kvart i sju,jag är uppe för jag ska strax ta bussen til körskolan. Min dag idag kommer jag att tillbringa med Ahnna,kl halv tio ska vi ses på ett cafè där hon bor i Olskroken för att äta frukost,efter det blir det stan kan se framför mig vilket kaos det ska vara,vi avslutar kvällen hemma hos oss med Arild & Perran matlagning,fotboll & Bingolotto står på schemat!

Jag hämtade ut min "vinst bingolott" igår håll nu tummarna för att jag vinner denna gången,tror inte det verkar ju helt hopplöst men hoppas kan man alltid göra!

Nu ska jag sminka mig! Hörs ikväll när jag är hemma..


Mitt hjärta Ahnna..

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Josefine Stoltz

Va mysigt det låter:) *avis

Kommenterat 2009-12-30 / 09:03:29
URL: http://josefinestoltz.blogspot.com
Kommentaren skickades av: Mona Thelander

Jag håller tummarna för att du vinner något på Bingolotten!

Jag glädjer mej med er alla att mormor nu bor nära er i Sävedalen.

Tack för trevlig blogg och ett gott nytt år tiller alla!

Hälsa mormor!

Kram mona

Kommenterat 2009-12-30 / 18:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0