Storstaden
PUBLICERAT: 2009-12-30 KLOCKAN: 18:31:14

Hej,

Började dagen med Ahnna på ett Franskt cafè där vi åt frukost,sjukt gott billigt va det med,jag rekomenderar verkligen frukosten där!
På stan va det verkligen inte kaos,va va där i rätt tid Härligt,men rean va ingeting att ha hittade typ ingenting.

Jag fick hungeranfallet på stan & kände att jag behövde äta snabbt för att inte tappa humöret,så när Ahnna gick in i en bok affär kände jag snabbt att den affären inte va min grej,så jag gick för att köpa en macka hamnade på en sallads bar med en sallad istället.Satte mig där själv & kände mig totaly mobbad blev jätte obekväm,varför är det så jobbigt att sitta själv & äta på ett ställe?!! Jag panik smsade till Ahnna,snabba dig,jag känner mig mobbad,åhhh obekväm osv stackars henne  hon fick lämna sin bok affär för att snabba sig till mig!

-Tack Ahnna för att du står ut med mig =)! Hennes blogg http://Ahnnaga.blogg.se


Super god frukost...


Carro style-vill ha denna hemtelefonen
Undra va Perran tycker om denna?


Älskar denna jackan-Köpte den idag!

Snart kommer Ahnna & Arild hit å vi ska mys kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0