Buzz kväll...
PUBLICERAT: 2009-07-31 KLOCKAN: 23:58:59

Hej Hej Hallå,
Nu har folket gått hem,vi har hämtat Ullis i stan hon är super nöjd med konserten men va abslout inte värt att vara där halv tio på morgonen(+ att det ös regnade) ,strax innan konserten så hamande hon bredvid några som anlänt till kön vid 14.00,fy kan ju inte kännas allt för roligt!Luktar sunket regn om henne kan jag säga ullis a´la sopp tippen!=)
Buzz kväll hade vi här hemma,malin kom fyra alltså på sista plats & gav upp i mitten av spelet,själv låg jag himlans bra till innan jag med tröttnade,bra att vi har tålamod!
Imorgon ser det ut att bli bra väder,så kanske blir en liten tripp till Härlanda tjärn vill inte åka för långt bort ifall lill tjejen får för säg att vilja komma ut!
Tack Joel & Jonsson för dom fina rosa levis bodysarna!
Nu ska jag små prata med Ullan innan det är dax att sova...
Natti Natti....

Är man gravid så blir det läsk partaj så här en fredag...
GÖTT!

Finns det något tråkigare än kort spel?!!
-Inget för mig-=)


Jag = Första plats,så bäst!



Djurens vän & Calyptus gör en smal pooose...
en av oss lyckades iallafall...!
/Carolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0