Full späckat program??!
PUBLICERAT: 2009-07-27 KLOCKAN: 18:24:12

Hejsan,
Hur kan man ha full späckat program/dag när man inte jobbar & bara är ledig? Morgonen började med ett tvättstuga besök då jag står & hänger upp tvätt kommer jag på att jag tänkt fel när det gäller buss tiderna,så tvätten fick ligga kvar på golvet, jag & Linnéa sprang till bussen för åka till Mvc,allt va bara bra, nu vill vi bara att lill tjejen ska komma ut . Efter det åkte vi till Linda,vi tog en fika på Cederlus konditori där min syster jobbar.. Sen jag kom hem ifrån henne så har jag varit hemma fru till hundra,matlagning,tvätt(nackdelen med att vara bort rest länge MYCKE TVÄTT!!) städ... Linnéa va hos mamma en stund nu på kvällen då jag tog ett bad o nu sitter jag äntligen i soffan,skönt! Tur att man har sin mamma nära,på samma gata faktsikt för er som inte vet!Inte helt fel!
Det va min dag det...=)
Fick hem bio biljetterna idag ifrån Klick...stog så här på dom:Tack för att du hjälper oss att göra Sveriges största kändis tidning ännu bättre! Kram/Klick!

En stor positiv grej med denna dagen är att vi blivit av med vårat topplån inte helt fel känns så himlans bra!
Imorgon åker min Ahnna till sitt paradis Magaluf(lite små avensjuk) då jag gärna oxå hade åkt på en charter tripp va ju så längesen..Jag vet att du kommer rocka i dit paradis,drick gärna en ROSA drink för mig & ha det super bra  i solen...!!
Jalla jalla ....




Cederlufs,min snygga syster i kassan...=)

jag i värstans snyggans regn frillan...

Lindis tänk dig du & jag i Italy vi kommer rocka!!!
Längtar tills den dagen blir verklighet,då vi åker!

/Carro


Kommentarer
Kommentaren skickades av: Ahnna

Jag ska dricka många rosa drinks för din skull ;-).. Snygg jacka Linnea har..haha typ sån jag letar efter..Lilltjejen ser riktigt cool ut..

Kommenterat 2009-07-27 / 23:01:27
URL: http://ahnnaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0