Hemma igen...
PUBLICERAT: 2009-07-26 KLOCKAN: 11:43:17

Godmorgon,
Nu sitter jag i köket  och äter frukost,känns små konstigt har suttit vid havet & ätit frukost i tre veckor & nu sitter man här.
Är super nöjd med min semster men känns rätt gött att vara henma nu!
Ibland älskar jag det här med familje liv speciellt när man varit på Ica Maxi i Halmstad där dom har familje parkering,perfekt ställa sig närmast ingången slippa gå långt & slippa leta parkering perfekt för en snart två barns mamma =)  Ha  ha riktig Gösta över mig! Tvätt blir det idag hela vardags rummet är fullt av tvätt,Perran ska åka till Ikea & köpa sköt bord till den lilla..
Vi har tre namn vi är överens om nu Svea,Elsa & Freja får se vad det blir..=)
Nu ska jag ta tag i tvätt & städ!


Min frukost utsikt igår...

Idag såg den ut så här..=)

En av våra få regn dagar i Vilshärad...

Idag ska jag ägna mig åt detta...

Älskar´t!

Puss på er

/Carro

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Frida

Inte Freja!! :) Haha, alla mina favorit namn blir upptagna de här året märker jag ;) Hoppas allt är bra med er!!!!! Puss

Kommenterat 2009-07-26 / 12:48:10
URL: http://heligafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0