Ingen bebis i natt...
PUBLICERAT: 2009-07-29 KLOCKAN: 10:56:57

Godmorgon,
Allt är lungt,ingen bebis i natt bara en massa värk i rygg usch varit uppe en massa ggr i natt och värmt min älskade vete kudde,Perran är hemma i från jobbet idag känns skönt
Ikväll blir det grillning hos Linda & Anders,Mattis & Charlotta ska också vara med, så jäklans väder se till & bli en riktig härlig sommar kväll! Mamma åkte till Småland idag & kommer hem på lördag,känns lite tomt redan,fast att det bara va fem minuter sen hon åkte..=)Ett med till Hugo,faster saknar dig så träffar gärna dig ihelgen innan du åker vidare till Sälen!

Fasters lilla Goding!
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0