Tröttsamt väder...
PUBLICERAT: 2009-07-30 KLOCKAN: 14:57:21

Halloj,
Tröttsamt väder,känns mer som en höst dag än en sommar dag trist bara regn & grått ute,sånt där riktigt svett/klibb väder fy känner mig som en riktig Svettlana idag!
Malin & Nellie har precis gått hem,Perran & Linnéa har åkt till Lindis så Willis(hennes son) & Linnéa kan leka medans jag får ligga här hemma o vila i värstans lugnet,skönt! Karin kommer hit om en stund,va änna längesen hon va här,hon har med sig försenade födelsedags pressenter till Linnéa.
Har förberett maten inför ikväll då Ullan kommer Pasta,sparris,räkor med persilja & vitlök mums...Så ett fullspäckat program idag kan man säga! O nej lill tjejen verkar inte vilja komma ut än,bara hennes stackars mamma som får stå ut med en massa värk,gud va jag klagar med är så jobbigt,jag tror eller som det känns så är hon ute innan söndag(bara till att hoppas på att det stämmer) Pratade med mamma tidigare idag där hon befinner sig är det blå himmel & sol så för er som vill ha sommar värme Oskarshamn är ett alternativ!! Nu ska Göstis vila innan Karran kommer..


Ödlis min impuls tatto jag gjorde när jag va 16,fy säger jag om den idag!

Nellie & Linnéa...

/Svettlana

Kommentarer
Kommentaren skickades av: den gamla geten

Hallå där. Kämpigt förstår jag. Tur att du har humor. När man minst anar och börjar ge upp brukar dom små vilja ut.Varit så för mig i allafall.Håll ut. Här tror jag att stora sAKER HÄNT och fantasin skenar iväg och du gapskrattat naturligtvis.Så har du "bara" varit på ett omslag.Gamla getter tänker i andra banor.Kul att ni haft en härlig semester med mycket gott o blandat. Ha en fin kväll o hälsa Linda.Ni kanske inte är super på glosor o matte men ni är glada o roliga o det är tusen ggr bättre så kan ni ju dansa. Krammmmmmmmmm

Kommenterat 2009-07-30 / 18:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0