Varför är inte jag miljonär?!
PUBLICERAT: 2009-07-26 KLOCKAN: 21:22:49

Godkväll,
Varför kan inte jag bara vara miljonär,tänk va lyxigt det hade varit,vi eller jag & Perran vill åka till Kanarieöarna i vinter hela familjen,va inne & kollade priser på vad det skulle kosta kan bara säga att det va rena rånet,så blir inge resa för oss i år,vem vet kanske nästa!

Detta får jag drömma om istället...

Vi har köpt trä ramar på ikea som vi bestämde oss för att måla i olika färger & sen rama in Linnéas teckningar i dom,jag fick för en gång skull äran till att måla (Perran sköter allt va måleri heter i denna familjen) men idag va det äntligen min tur!! Tyckte det va jätte roligt med första ramen,minde roligt med den andra & den tredje tröttnade jag helt så dom sista fick Perran måla,tack gode gud för att jag inte är målare! Nu hänger dom i våran hall,blev kanon fint!
Imorgon ska jag till Mvc & kolla maggen,en vecka kvar nu <3...
Nu ska jag natta min stor prinsessa<3...

Började så här...

& slutade så här...=) Tur att min man har mer tålamod än mig!

Kram på er/
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0