Allsång med Lotta ...
PUBLICERAT: 2009-06-22 KLOCKAN: 22:29:09

Hej,
Å kuligt värre o se hur många besökare man haft idag shooo typ inga,hon är omtyckt den där GÖSTA!!=)
Varit på Liseberg idag med Hugo,Stina,Mamma & Linnéa meningen va att vi skulle tittat på Lotta men va en massa folk & med små barn med så fick vi ställa oss längst bak & se abslout ingeting... men mysigt o komma in till stan en vardag eftersom man alltid annars sitter hemma, Linnéa & Hugo fick åka lite grann oxå,går ju inte gå på Liseberg utan att åka,Pariserhjulet hade Linnéa sett fram emot att åka blev en höjdare!
Trevlig kväll, men skönt att va hemma nu,fötter som gör gör ont & lika stora som en kamels så bra för mig att sitta i soffan nu & bara ta det lungt..=) Perran är på fotboll med John ikväll så är ensam,inte helt fel det heller ibland!
Tack & hej sommar pastej



Gulligt...!




Nu ska jag sova
Natti natti
/C

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Åsa

Hoppas Liseberg var toppen! Helt underbara bilder på barnen, framförallt den med kramkalaset :)

Kommenterat 2009-06-23 / 01:00:58
Kommentaren skickades av: Anonym

Du måste skriva mer i din blogg!!! Lägg inte ner den. Tänk på mammi.

Kommenterat 2009-06-23 / 19:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0