Grill del mondo
PUBLICERAT: 2009-06-26 KLOCKAN: 10:34:29

Hej,
Japp Grill del mondo hamnade vi på igår ikväll,vi va 15 st som va ute ifrån jobbet,skulle ha avskeds mini partaj för Carin som ska sluta på skolan=( Fy trist! Fick vänta i två timmar på bord fatta så fort det blir fint väder så är hela Göteborg på stan känns det som,inte nog med det när vi väntat två timmar så fick vi inte sitta tillsamans utan ut placerade på olika bord aja det blev bra ändå jag satte mig med mamma så kände mig ganska trygg=) Minglade runt lite bland dom andra borden men en anledning till att slippa sitta still  ha ha. Maten va grymt fräck,asså fräckt upplagd & gjord,jag åt grill spett med pommes & potatis gotti till det en massa alkohol fria drinkar, funkar bra det med. Måste bara berätta när mamma skulle beställa så sa hon jag vill ha "Grill del mondo" servitören fattade givetvis inte vad hon menade så mamma upprepade samma sak igen,då han svarade "Vill du köpa hela stället" =)  ha ha hon skulle ha spett del mondo,inte lätt!
Efter det gick vi vidare till Palace en stund, va verkligen en sån där utomlands kväll igår jätte varmt & härlig stämmning på stan,en perfekt kväll helt enkelt fast att vi inte fick sitta tillsamans så va allt toppen!Det enda som är tråkigt är att Carin lämnar oss, först Michael jackson sen Carin..även fast att hon bara flyr fältet till Säve (Tror jag) så är det ändå för långt borta för mig!!! Men men ja kommer hälsa på en massa i höst ,då jag är mamma ledig!
Om några timmar beger vi oss till Oslo,härligt!!! Ha en bra helg,skriver när jag är hemma på söndag!






Jag & Carin OBS Inte våran mat!!=)



Värsta stora besticken


Kolla in maten..




Palace


Tack för mig/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0