Brännskadad!
PUBLICERAT: 2009-06-23 KLOCKAN: 23:18:18

Godkväll,
Herregud ser brännskadad ut,ojämn bränna helt slicad kan man säga.. hunden dalmatin kan man kalla mig!
Efter jag slutat idag gick jag hem till Malin med Linnéa,hon hade varit hemma fru o lyssnat på min mini order om att ja ville ha pannkakor,stått & stekt det i värmen,vispad grädde med sylt till Mums,så det satt vi & åt i deras trädgård...
Allsång på skansen hade premiär idag,jag bara älskar detta program säger varje år att jag vill dit men blir tyvär aldrig av=( så himlans bra,Yekta & Malin va här o kollade det med mig jag & Malin sjöng glatt med medans Yekta inte gav detta underbara typiska svenska program en chans efter en minut hade hon satt på datan & spelade spel roligt kompis=)
Vräkte i oss en massa glass o kakor till det med eller JAG vräkte i mig,man får passa på & unna sig medans man e preggy,snart är det över & då får man tänka på vad man äter igen... Går in i vecka 35 idag går så fort satte på mig ett par shorts idag som ja kunde knäppa för tre veckor sen men idag gick dom verkligen inte att knäppa så maggen växer kan man säga,fick en komplimang idag av en dagis personal som jobbar på avdelning bredvid linnéas,hon kom fram till mig i Bamba & sa att hon tyckte att jag va så fin ,blev jätte glad ja kan behöva höra sånt nu när jag känner mig själv som en strandad flodhäst vissa dagar!Fick hem våran sköt väska idag som vi beställt en svart skip hop kanon snygg...!
Imorgon ska jag till Mvc & träffa Helené tillsamans med Perran ska prata mycke om förlossningen bla kan vara bra eftersom der inte är lång tid kvar nu ,så har börjat tänka på det ganska mycke den sista tiden..
LINDA ETT FÖRLÅT MED TILL DIG: GARDINEN BLEV PERFEKT I VÅRAT KÖK!=)
Ha det super bra alla mina 10000 besökare =)

Malipsus goda pannkakor..

Linnéa idag på balkongen...

Allsångs mys..

Yekta total intresserad av Allsång INTE


Fin fina skötväskan..

Titta va bra den blev!(Linda är våran sömerska)
(Kolla in gräslöken jag planterat längst ner i vänstra hörnet
världens skämt)

Jalla jalla nu ska blogg Carro hoppa i säng fralla!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: linda

Jag är inte så dum att känna ändå du... hälsningar

Linda "gardinbloggar´n" Fransson

Kommenterat 2009-06-23 / 23:43:05
Kommentaren skickades av: Anonym

JAG HJÄLPTE TILL MED DEN DÄR GARDINEN ( ATT HÄNGA UPP DEN) DE VA MIN INSATTS I DEN LÄGENHETEN.. YES YES JALLAH JALLAH SOM DU SÄGER

Kommenterat 2009-06-24 / 23:00:36
Kommentaren skickades av: jag igen

VA DE DÄR GRÄS LÖK. JA SOM DAMSÖG I DEN. GRYMT FUL. JA KAN KÖPA EN BUNT TILL DEJ IST. MYCKET SMIDIGARE

Kommenterat 2009-06-24 / 23:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0