Min helg på Strandgården..
PUBLICERAT: 2009-06-21 KLOCKAN: 20:24:31

Heeej,
Då va man hemma igen, haft en kanon helg med bra väder speciellt idag,super sommar väder,solat & fiskat krabbor ,kände mig som sjöjung frun själv när jag satt där på en sten stor som ett hus & tittade på mamma & Perran när dom fiskade krabbs med Linnéa. Jag har många gånger under helgen kommit på mig själv med Gösta 80 år kommentarer/repliker.. ett bra exempel va när jag,mammi & Linnéa gick upp till Strandgårds kiosken för  att köpa glass då jag ser på "glass listan" att dom inte har kvar Upp till 13,en glass som ja alltid åt som liten,blev lite små irri & va tvungen att fråga stackars tjejen i kassan, HAR NI INTE KVAR UPP TILL 13?!!! Hon svarade typ med att hon inte visste vad det va,inte konstigt kom på mig själv med min gnälliga röst & mamma stod bredvid & små skämdes över sin dotter som beter sig som en gnällig 80 åring!
Sara spela tyst musik ifrån sin mp3 idag när vi solade "Reagetton" säkert fel stavat, nej det passa inte mig så va tvungen att ta min brasse stol & sätta mig ngn annan stans åhh gammal jag är eller rättare sagt jag beter mig som en gammling!=)
Midsommar afton va toppen,god mat,tyska jordgubbar åhh fattar ni tyska jordgubbar en midsommar,så kan det gå när Sara (min syster)fick som uppgift att köpa jordgubbarna iår(försäljaren hade tydligen sagt att dom va godare) goda & super tyska va dom ha  ha!Linnéa har badat & varit med på barn möten eller det va någon aktivitet för barn på campingen!
Kan inte annat än att vara nöjd över denna midsommar helg!
Imorgon blir det Allsång med Lotta Engberg på Liseberg,gött kommer känna mig som hemma!

Perran gör midsommar krans till mig...








Dutchland...



Krabb fiske

Detta va ett litet smak prov på hur min midsommar har sett ut..=)

Måste visa en bild på mig & maggen med ifrån helgen..

 tjockis magge..=)
Tack för mig
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0