Precis kommit hem..
PUBLICERAT: 2009-06-17 KLOCKAN: 22:38:50

Hej,
Precis kommit hem efter mysigt restaurang besök,blev en massa tapas va ett super bra ställe god mat & trevlig personal men jag som är halv spanjorska har ju upplevt en del tapas i real spain=) & går inte riktigt att jämföra men "svensk" tapas, pan con tomate är för mig bröd med olivolja vitlök & tomat inte bröd med tomat kross på men men är iallafall super nöjd!
Mys & bara promenixa /äta på stan med min kärlek & bara känna att hur kär & lycklig jag är & att jag faktiskt ska få barn med denna underbara Uddevalla bo..<3 ( Nu va jag riktigt kärleks full kan jag känna)
På väg hem stannade vi en snabbis hos
Ahnna & Arild i deras mysiga lägehet i Olskroken, trevligt & spontan hälsa på dom!
(Ahnna fick änna lite dålig samvete för hur jag uttryckte mig om musse pigg du kommer säkert passa super bra i den =) ) Du vet " Carro" med sina agro uttryck ibland,inget att bry sig om,fast en sak kan ja säga Carro & musse pigg skulle aldrig gå ihop=)
Det va allt för mig ..

Big momma´s house & Perran..

fotbolls freaken..

<3

Inte alla som får uppleva denna underbara utsikt ifrån sin balkong..

Godnatt på er
/Carolina

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Åsa

Ser ut som att ni haft det riktigt mysigt! Härligt!

Förresten, vilken fin klänning du har på dig Carro :)

Kommenterat 2009-06-17 / 22:51:51
Kommentaren skickades av: ahnna

Carro, jag vet vem du är och hur du uttrycker dej. Man ska väl vara ärlig, i morgon ska jag ha på mig min nördiga tröja och vara svin snygg ;-) blink blink, kanske ska ta en tur till manana också ..haha agrofreak.. kul att ni kom och snygga var ni också..pussis

Kommenterat 2009-06-17 / 23:00:22
URL: http://ahnnaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0