Semester..
PUBLICERAT: 2009-06-30 KLOCKAN: 21:35:14

Hej.
Idag va sista jobb dagen,nu har jag semester känns skönt & rätt konstigt eftersom jag inte ska jobba på ett helt år !! Invigde semestern på Vatten palatsen i Sävedalen/Blanka vägen alltså hos Linda,kidsen badade medans vi satt i solstolar drack a´la rosé(A-fritt) & gottade oss i solen....!Går in i vecka 36 idag alltså fem hela veckor kvar innan våran lilla tjej "tittar ut" längtar så efter att få se henne & hålla i henne för första gången,det enda jag inte ser fram emot är förlossningen varför den vägen??! Typ näsborren eller örat hade ju varit bättre=)
På måndag beger sig jag Linnéa,Stina ,Hugo & Mamma oss till Strandgården för ännu en sommar säsong,ska blir helt underbart,hoppas bara att värmen håller i sig!
Nu ska jag & min kärlek äta räksallad som jag gjort!
Puss på er mina blogg läsare!

Jag & maggen...

Sävedalens vatten palats..


Jag & Syster...

Carro´s räk a´la feta sallad..

/Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0