Torsdag & super varmt a´la spanien
PUBLICERAT: 2009-06-25 KLOCKAN: 09:31:18

Heeeej,
Värmen fortsätter känns som om man helt plötsligt bor i Spanien, åtta på morgonen är det 17 grader ute inte dåligt=)
Klaga inte på min gräslök YEKTISH den abslout bästa, du är välkommen på carros gräslöks kalas sen när den växt klart!=) Ikväll blir det mys i stan kan inte säga var eller vart för ska suprisa världens bästa carin på jobbet som tyvär ska sluta=( men kommer bli en toppen kväll tror jag, får bara tänka på att jag måste ta det lungt! Imorgon beger jag & Perran oss till Oslo,ska hälsa på David(Perrans kompis) som jag tok gillar!!=)
Ha en bra dag i värmen...


Min egna gräslök är den bästa!=)

/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0