Bakar rabarber paj...
PUBLICERAT: 2009-05-23 KLOCKAN: 12:43:32

Hej,
Linnéa är med mammi & Alex i Kungsbacka så då passar jag på att vara en riktig "hemma fru" bakar rabarber paj , tvättar , förbereder maten som idag blir grillad fläsk filé(lax till mig), tzatziki med färsk potatis .
Så himla skönt med lång helg bara lördag idag hur lyxigt är inte det då. På måndag har vi studie dag på jobbet då har vi fått information om att vi ska samlas på fotbolls plan på skolan kl 8.00 i frilufs kläder va är det för kläder? Va tvungen att fråga mamma känner att jag inte riktigt är någon frilufs människa så får la se hur den dagen kommer att sluta=)
Ikväll kanske det blir Halta Lotta en sväng hälsa på Teresa som börjar jobba där.
Nej dax att gå ner till tvätt stugan!

Skriver mer ikväll!
Kramisar/Carro

Kommentarer
Kommentaren skickades av: kicki jonsson

Frilufskläder känner jag inte till. Detär nog kläder man lufsar runt i hemma och känner sig fri i. Friluftskläder däremot är kläder man har när man ska vara ute en heldag, som vi ska vara på måndag. Du skriver så himla lättsamt och bra. Heja carro!

Kommenterat 2009-05-23 / 20:56:11
URL: http://calypyus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0