Bakat Scones..
PUBLICERAT: 2009-05-27 KLOCKAN: 20:45:40

Hej,
Nu är jag ensam hemma & då fick jag för mig att baka scones ,dom är just nu i ugnen värstans gott!
John va den personen som fick hjälpa till med badkaret Perran & han fixade det galant medans jag stog & kollade på ibland är det bra härligt & vara "tjej + gravid"=)
Imogon är det inte vilken dag som helst utan Mammas födelsedag å längtar en massa tills jag får ge presenterna kan inte riktigt hålla mig (Jag är som en tre åring när det gäller paket) + att mormor kommer mysis! Skulle gått ner i källaren idag & letat efter Linnéas Flamenco klänning,..ska nämnligen på Hammarkull karnevalen på lördag & då passar det ju utmärkt att hon har på sig den så gulligt men får ta o leta efter den imorgon!
Det blev Sara som ska hålla mig sällskap ikväll så nu väntar jag på henne.. ..



Tack & hej nu ska jag äta Scones pastej=)


Kommentarer
Kommentaren skickades av: ann-marie

Skulle snabbt gå in o kolla dig men här blev jag sittande.Haft en underbart underhållande stund när jag fått ta del av ditt härliga liv. Skönt att veta att om jag har tråkigt så kan jag lätt kolla upp vad du sysslar med och få en trevlig stund. Jättetrött o skulle lägga mig tidigt men kunde inte slita mig härifrån för du är jättekul.

Kommenterat 2009-05-27 / 21:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0