Färsk potatis !
PUBLICERAT: 2009-05-24 KLOCKAN: 21:15:04

Hej Hej,

Morgonen börjar med att mamma kommer förbi & presenterar Margareta för Linnéa & självklart gillade hon  maggan skarpt=) upptäckte idag att maggan även hade en möglig fot fräscht!
Är min blogg tråkig eller? Tappat en massa besökare inte bra alls ju 14 personer idag bara!=( Skärp till er & titta in här oftare=) Har varit på kalas idag hos Perrans farmor & Farfar har ätit en massa smörgås tårta som innehöll= massa med fett o det innebär att Perran just nu har illa mående attack för att han åt för mycke av den feta maten o han behöver riktig mat hemma fru som man är så kokar jag just nu FÄRSK POTATIS med grekisk sallad(Med min favvo feta ost) till hur gott som helst( va inte bara Perran som ville ha riktig mat va JAG med ) Vi är ganska lika när det gäller mat a´la mat!
Sen vill jag ju gratta Ahnna idag som fyller år! Grattis mitt lilla hallon! <3


Ahnna! (Snodde kortet ifrån din Face)=)

Måste ju också berätta att jag tog ner Linnéas söndriga persien alldeles själv idag från hennes fönster( så nu har jag äntligen gjort nånting i denna lägenhet grattis till mig själv)
Nu ska jag kolla det där programet med Filip & Fredrik där Carolina Gynning är med idag!

Perran -innan mätt attacken!



Min insats i denna lägenheten!

Abslout godaste feta osten!


Jalla jalla nu ska jag äta & kolla tv fralla!

/Carro




Kommentarer
Kommentaren skickades av: kicki jonsson

Du skriver så himla roligt, men folk kanske pysslar med annat ibland än att läsa din blogg.........

Kommenterat 2009-05-24 / 23:03:09
URL: http://calypyus.blogg.se/
Kommentaren skickades av: yekta

CARRO ja vet inte om du va med på Sv lektionerna med Clas TRÄFIL men sätt UT PUNKTER. din mening ovan fortsätter ju till Afrika . godnatt

Kommenterat 2009-05-24 / 23:37:26
Kommentaren skickades av: aHNNA

skruttan, jag slutar aldrig läsa . men igår var jag ett offer, offer för denna sjuka värld fylld av alkoholhaltiga drycker. Usch. tack för inlägget ;-)

Kommenterat 2009-05-25 / 11:35:30
URL: http://ahnnaga.blogg.se/
Kommentaren skickades av: Birgitta Jonsson

Jag läser faktiskt din blogg med nöje så gott som varje dag! Utom i helgen, vi har så dålig mottagning på landet så vi kan inte koppla upp oss. Men det är faktiskt skönt med lite "webbpaus" ibland.

Kommenterat 2009-05-25 / 17:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0