Graviditets depp hormoner...
PUBLICERAT: 2009-05-23 KLOCKAN: 22:45:38

Hej,
Blev inget Halta eller stan för mig idag gravidites depps hormonerna kom över mig =(finns inget  värre än när det kommer över en man bara gråter åt abslout ingeting! Nu har jag duschat sitter hos mamma i min velour dräkt & äter rabarber paj & känner mig pigg & glad igen härlitt=)!
Har inte gjort så mycke idag förutom att vara hemma fru städat, lagat mat, bakat, tvättat ...
Linnéa har haft en mysig dag i Kungsbacka med moster & mormor !
Imorgon åker vi till Uddevalla till Perrans farmor & farfar som fyllt år så blir kalas.
Lägger upp en bild på hur vi bor för er som inte vet det=)


Bo på landet mitt i stan -Det är där vi hör hemma!

Linnéa med sitt lördags godis..

Linnéa leker att hon har ont i ryggen då är det bra att vete kudde finns
& att det ös regnar inomhus=)

Här sitter jag & gottar mig med paj o bloggande hos mammi...
(Tvingade mammi att ta kortet upp ifrån då ser man smalare ut -smart va)

En sak som är väldigt bra med blogg är att man alltid lär sig nånting nytt heter tydligen frilufts kläder och inte frilufskläder=) Tur att man har mamma & mormor som rättar än med ens stavning!=)
Puss & Kram vi ses i pakistan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0