Hammarkullen,Härlanda tjärn,Ögon akuten, Grillning...
PUBLICERAT: 2009-05-30 KLOCKAN: 23:02:31

Hej,
Vilken dag ,började dagen med att åka till Hammarkullen som vanligt en mycket häftig upplevelse,vi kollade på karneval tåget i en timme jag & Linnéa innan vi "tröttande" & gick vidare medans Sara & Alex ville titta på hela tåget vilket är = att jag blev själv med Linnéa i "utlandet" vi gick & tittade lite bland allt folk tills jag bestämde att vi skulle köpa langos ,Linnéa åt det för första gången & tyckte det va super gott, efter det blev vi hämtade av Perran vilket va ganska skönt efter två timmar i Hammarkullen så ville jag bara hem till mitt kära Sävedalen igen. Vi åkte till Härlanda tjärn där Linnéa badade & vi åt glass perfekt ställe för henne att vara på (henns paradis)!=)Kom hem började förbereda inför grillningen hos Malin & john då Linnéa fick tag på en skruv mejsel & petade den i ögat=( börjar blöda & vi får åka in till ögon akuten=( Stackars våran lilla tjej..
Fick träffa en jätte bra läkare som kollade ögat nu har hon ett plåster på tills imorgon då vi ska vara tillbaka kl 10.00 så då får göra ett ultra ljud på ögat & kolla det ordentligt( Jag bara hoppas att allt är bra )!!! Hon va super duktig ..<3
Åkte efter det hem till Malin & John där vi grillade super mys,kom precis hem & nu känns det skönt att vara hemma igen.
Imorgon börjar vi dagen med ögon akuten därefter ut till havet med Mammi, Sara,Perran & Linnéa(Å matsäck har Carro 80 år fixat!!!


Flamneco prinssesan..




Härlanda tjärn..

Nellie..


Emelie tittade förbi en snabbis..

Perran försöker reparera det brända köttet=)




Nu ska jag nana ..
Tack & hej Linnéa är min super duktiga tjej!=)

Kommentarer
Kommentaren skickades av: jo

Hej hej onda ögat vill se ett foto på dig i mammas super blogg!!!

Kommenterat 2009-05-30 / 23:27:15
URL: http://calypyus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0