Macdonalds..
PUBLICERAT: 2009-05-27 KLOCKAN: 23:08:30

Jag vill ha Macdonalds nu!!! Jag dör gud vilket sug jag fick efter det & körkort har man ju inte, så om det är någon
 som är sugen på att köra en Macdonalds sugen Carro til Mc så ring mig NU!!!!=)
0737*****8=)

Tack & hej varför har jag inget körkkort pastej!=(

Första gången som jag känner att jag vill bo på oluffsan igen sen jag flyttade för
tre årsen ,för då hade jag haft gång avstånd till MACDONALDS!!
Åhh inget att göra åt får ta mig nånting annat att äta=(
Tack & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0