Skogen med en Gps??!
PUBLICERAT: 2009-05-25 KLOCKAN: 21:52:53

Hej,
Å va trevligt det va att komma in på min blogg idag & se alla besökare som tittat in 8 st kan inte fatta att det är sant att så många är intresserade att läsa om mig!=)
Hade ju som sagt frilufTs dag idag den dagen gick ut på  att vi skulle vara i olika grupper& gå i skogen med någon slags gps & leta ledtrådar kände på en gång att det kanske inte riktigt är JAG att tramsa runt i skogen med någon apparat som jag inte fattade nånting av men måste erkänna att det va ganska trevligt hamnade i en bra grupp som skötte jobbet med den gula gps:en utmärkt & jag hängde på som "ett trevligt sällskap" ett plus i kanten va ju att vädret va kanonens med!
När vi gått i ca tre timmar i terräng så kom vi fram till "matplatsen" för dagen alltså en grill plats i skogen, där vi fick göra fisk, potatis med grönsaker blev super gott! Ja kan känna Carro trots allt är en "liten" frilufts människa!
Efter jobbet åkte jag & Sara ner till Allum (vårat stan här i partille) & köpte födelsedags present till Mammi!!
Jag vet vad du ska få mamma shoo kan nästan inte hålla mig så himlans nöjd med present valet!Va inne en sväng på min favorit affär med Gina tricot o provade massa ny inkomet men fy kände mig som en padda i omklädnings rummet varför utsätter jag mig för detta fick ångest & gick ut där ifrån, bara inse att jag ska vara gravid i två månader till=)
När jag kom hem va det dax att sätta igång med hemma fru arbetet idag gjorde jag färsk potatis, fisk spett  med dill sås,till efterrätt blev det jordgubbar  ingen dålig middag så här en Måndag!=)
Dagis va stängd idag pga av studiedag så Stina har hjälpt oss  med Linnéa Tack för hjälpen stina!
Perrans pappa är här idag & hjälper till med badrummet vilket jobb men fint blir det, tänkte ladda upp lite pics på lägenheten sen när allt är klart!
Nu är Malin här & hon tycker att jag är super osocial så nu får jag sluta blogga & dricka te med henne som två tanter!

Gps i skogen!!

våran matlagning i skogen...

Carros fisk spett..




Tack & hej dax att vara social pastej!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Carin

Jag la märke till att du inte berättade om ditt toalettbesök när du var i skogen:-)

Kommenterat 2009-05-27 / 10:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0