Stan..!
PUBLICERAT: 2009-05-29 KLOCKAN: 10:51:19

Hej hej,
Har fått ont i ryggen igen inte bra alls =( Så fått tid hos "mirakel" kiropraktorn på måndag !
Nu ska jag trots rygg ont strax  åka in till stan SJÄLV , tråkigt men är desperat efter en bikini ska bli kanon väder ihelgen så måste hitta en idag, har letat efter det i några veckor men inte hittat någon som sitter bra =(
Ikväll blir det hemma kväll med familjen tacos, en massa godis & tv TALANG 2009 sådär halv roligt program men funkar=) Imorgon åker vi till Hammarkullen sket häftigt är som att komma utomlands när man kommer dit 30 kr med buss så va man inte längre i Sverige =) blir kanones, blir förstårs Langos imorgon så gott! Laddar upp lite bilder från Mammas mini kalas igår , hon blev hel nöjd med pressenterna , spik matta, mascara, sallads skål & en tunika!( Fick föresten mini kritik av mamma igår för att jag skrev för mycke om mat?) Mitt svar blev tillbaka ,vad ska jag skriva om? Jag jobbar, lagar mat & sover det är ju mitt liv!?!=)



Bror,Hugo & Stina


Barn bordet..



Ha en bra dag nu ska jag ut i solen...


Kommentarer
Kommentaren skickades av: Petra

Den tårtan såg rätt smarrig ut hörru´! Själv ska man smaska i sig Ben&Jerry´s glass nu... =) Mums!

Kommenterat 2009-05-29 / 19:09:13
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0