Varning för Margareta!!!
PUBLICERAT: 2009-05-23 KLOCKAN: 23:52:18

Måste bara skriva ett sista inlägg innan lägg dax.

Mamma hittade sin gamla docka MARGARETA i källaren idag som hon hade när hon va liten som hon precis visade mig
va bara tvungen att ta en bild & visa er mina läsare=)
Mitt smek namn på henne blev på en gång pyskopat Maggan herregud va hon ser ut!

MARGARETA A`LA PYSKOPAT UTSEENDE!+ ATT HON INTE HAR NÅGRA ÖGON!

Mamma tänkte att Linnéa ska ha den här som leksak hmm stackars henne!

Jalla jalla drömma
mardrömmar om Margareta fralla....

Kommentarer
Kommentaren skickades av: kicki jonsson

Du ska se att det kommer att bli många härliga stunder med psykopat-Maggan. Linnéa har ju redan lekt med henne. Funderar dock på att dra över henne med desinfektion.

Kommenterat 2009-05-24 / 17:23:18
URL: http://calypyus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0