3 roliga helger framför mig..
PUBLICERAT: 2009-11-25 KLOCKAN: 19:53:57

Heeej,

Jag har tre roliga party helger framför mig,jag vet att några av er säkert tänker "åhh hon festar hela tiden fast att hon har små barn hemma" eller nånting i den stilen tycker det är så tråkigt att det ska behöva vara så för att om Perran som är PAPPA ska göra nånting så är det ingen som reagerar,varför det är så? Är det skillnad på en Pappa & en Mamma? Jag fick iallafall ett inlägg på Facebook där det stog" Vad gör du av barnen när du festar"vad tror ni? Med sin pappa såklart!! jag blev riktigt irri när jag läste det, jag är med barnen 24 h om dygnet sen om jag vill gå ut nån kväll vad gör det,då är dom hemma med sin pappa! Aja färdig skrivet om det..

Detta ser jag fram emot..

* 28/11- Uddevalla hos Jocke...

* 5/12 -Avskeds/födesedags party för min syster som ska ut & resa...

* 12/12- Hemma fest hos oss för Perran som fyller år...

Jalla Jalla nu ska jag gå hem till min mamma fralla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0