Ensam kvar..
PUBLICERAT: 2009-11-24 KLOCKAN: 22:41:51

Snart åker min familj iväg för att lämna mig ensam kvar här,kanske inte riktigt är sant men mina systrar + mamma åker strax iväg på sina resor,fy kan känna att jag börjar få lite små ångest. Jag har hela tiden tänkt att det är lång tid kvar men NEJ nu är det ju snart dax Alexandra min lilla syster åker redan den 13:e Dec,sen mamma & Sara några veckor efter det, fy gillar det inte vill ha min familj nära mig..

Att jag ska vara ifrån mamma i nästan 6 veckor känns jätte konstigt,dom veckorna för henne kommer säkert att gå jätte fort & för mig i snigel fart,tur att jag har människor där ute i min närhet som ska ställa upp som "extra mammor" ha ha inte riktgt samma sak men bättre än ingenting iallafall..=)

Min familj är det bästa...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0