Jag bor på fel ställe...
PUBLICERAT: 2009-11-25 KLOCKAN: 12:18:52

Heeej,

Snacka om att bo på fel ställe,i denna staden regnar det alltid!!! Snart December, ingen kyla/snö ute bara grått & en massa regn trist! Jag vill ha snö,jag vill få jul känsla får istället a´la deprisson feeling av detta vädret,nej så allvarligt är det inte men allvarligt talat GÖTEBORG skärp till det när det gäller vädret!

Tänkte jag skulle gå ut för att gå till affären,men NEJ går ingenstans just nu!

Ser framemot helgen då jag & Perran ska åka till hans kompis Jocke i Uddevalla själva bara VI-inga barn ska bli riktigt mysigt, vi gjorde det mycket "förr" så en härlig favorit i repris,tjejerna ska vara hos son farmor,där dom kommer få det dunder bra!

Dom har ju världens bästa FARMOR,FARFAR & MORMOR!


Här har vi Alice just nu...

Linnéa målar...
& Jag bloggar :)

Jag hatar detta vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0