Känner mig duktig.
PUBLICERAT: 2009-11-24 KLOCKAN: 22:27:21

Halloj,

Min körning i mörkret gick bra,känner mig faktiskt väldigt duktig,inte haft någon "elak körare" bakom mig som hatar övningskörning bilar vilket är skönt men som min billärare säger DOM KOMMER ,kan säga att jag inte längtar till den dagen men jag tror på mig själv & är faktiskt lugn(för att vara jag iallafall) när jag kör så detta kommer inte bli några problem(måste tänka positivt)! Teorin känns mer kaos så mycket,kan inte fatta hur jag ska få in all bil information i min skalle!=)
Jag vill köra bil hela tiden & jag har verkligen den bästa körläraren man kan tänka sig!-JAG = SUPER NÖJD!

Kvällen hos Ahnna blev lika mysig som jag hade tänkt att den skulle bli,hon hade gjort super god mat pasta rätt med skaldjur & nötter! Älskar att umgås med denna tjej,alltid avslappnad i hennes sällskap.. min lilla bästis som jag bryr mig så mycket om! Jag är lyckligt lottad som har så fina vänner!
Tack för ikväll mitt hjärta <3!



Titta va fint Ahnnisen hade gjort det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0