Tomten.
PUBLICERAT: 2009-11-27 KLOCKAN: 17:42:13

Halloj,
Linnéa har målat en teckning till tomten som hon har skickat iväg till honom på posten idag-Gulligt :)
När vi ändå pratar tomtar så kan jag passa på att efterlysa en TOMTE till Broäng den 24 :DEC, någon som vill ställa upp?=)
Snart kommer Perran hem ifrån jobbet då ska vi julpynta ska faktiskt bli lite mysigt att få upp alla jul saker ...

Jalla Jalla julis fralla...








Dessa fina tomtisar köpte jag i Ullared för
9 kr st- bra köp kan jag tycka ..:)

Kommentarer
Kommentaren skickades av: TOMTEN

Tomten kommer iår ifrån Skellefteå/om du nu inte

visste det/ Men HON kan nås på Utåkravägen!! Kram Tomten

Kommenterat 2009-11-28 / 19:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0