Aldrig mer svika..
PUBLICERAT: 2009-10-28 KLOCKAN: 09:36:29

Godmorgon,

Ska aldrig mer svika bloggen genom att inte blogga :) La in ett inlägg igår kväll för Ahnnas skull & idag läste jag en kommentar ifrån henne !

"Blogg är ditt ansvar nu carro, du får se det som ett beroende som du alltid måste ge vika åt, allt för dina kära läsare. herregud trodde ju världen gåt under lr nått när jag inte fick min vanliga dos av calyptus bloggen."

Gulligt skrivet tycker jag!

Sitter just nu & äter frukost,läser Gbg tidningen där det står en grej om Partilleborna,kan känna att jag faktiskt bor på rätt ställe!

"Partilleborna lever goda liv
Partilleborna lever ett gott liv.Arbetslösheten & brottsligheten är låg. Medellivslängdenär hög,många elever
kvalar in på gymnasiet & tandhälsan är god.!!"

Gött!Säger jag! =) Dagens program idag:

* Lämna Linnéa på fritids hos mamma (lov så dom ska grilla i skogen med barnen)...
* Jag ska promenera med Lindis...
* Teori lektion...


Går fortfarande på Havre dieten:)
Ett vanligt Carr
o frukost bord!

Ha en trevlig dag!
/
Carro


Kommentarer
Kommentaren skickades av: aleeexandra, syster

du glömde skriva att partilleborna är deppiga av inre strss å feta=) för de stod väl med. skönt att man i göteborgsbo då=)

förresten synd att du ska ut på sön för ja har fått biljtter till lars winnerbäck om ja vill!

Kommenterat 2009-10-28 / 15:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0