Årstiderna??
PUBLICERAT: 2009-10-31 KLOCKAN: 13:36:24

Heeej,

Vad händer med årstiderna,helt slicat idag tycker jag, det har varit som en vår dag idag,årstiderna går inte ihop,somrarna  är som höst & höst som vår osv! Vi har suttit ute idag & fikat,hur härligt som helst!Va sånt där perfekt "kort ljus" så tog en massa fina bilder!
Fick en världs bra pressent av svärmor idag,en brio åk påse till Alice perfekt!Gissa vilken färg? ROSA såklart!Tack!

Har kommit & tänka på en sak att det dära med att blogga har ju blivit en del av min vardag,kanske låter konstigt men måste tänka "bloggen" i allt,tänka på att ha med kameran överallt,uppdatera bloggen hela tiden,sitter mycket framför datorn,Perran måste oxå leva med att jag he en blogg,när jag bloggar kan jag inte prata med han=),han måste ta kort på mig hela tiden :) ha ha men trots allt detta så tycker jag att det är väldigt roligt!
Har fått en massa mer besökare ca 100 besökare om dagen som är inne ca 180 ggr dagligen!Grymt,det gör mig så glad!!Inte fått tag på ngn cider ännu=( Varför ska röda dagar finnas?!!=)

Hörs sen! Puss!



Titta vilken fin bild...







Snygg va!! Älskar-`t!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0