Bonde?
PUBLICERAT: 2009-10-30 KLOCKAN: 18:46:03

Heeej,

Är jag ihop med värsta bonden ifrån landet eller?  Han kom precis hem ifrån jobbet & sa att han skaffat kolsyre is,precis som om det skulle vara jätte speciellt ha ha gulligt! Han trodde att det va jätte svårt att få tag på:) När jag berättade att man kunde köpa det på Triump glass här i närheten så blev han lite små paff!=) Linnéa tyckte iallafall att det sket häftigt!Nu har som sagt Perran äntligen kommit hem ifrån jobbet,så nu tänker jag inte lägga en massa tid för att sitta framför datorn,istället ska jag vara super social!=)
Jalla Jalla Halloween fralla...



Kommentarer
Kommentaren skickades av: Linda

Det är väldigt speciellt med kolsyreis ska jag säga... Finns inte på triumfglass. Det var förr i tiden.

Kommenterat 2009-10-30 / 21:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0