Fy för att bo i Usa!
PUBLICERAT: 2009-10-28 KLOCKAN: 14:43:11

Halloj,

Fy för att bo i Usa,kollar just nu på ett typiskt "Usa" program,alla gråter & älskar varandra + att dom är stora som  hus äter gärna snabb mat alla mål om dagen:) Lite så tänker jag kring Usa folket! En litet tripp dit hade varit sköj för att se detta "in real verklighet" men gud va skönt att jag bor i Sverige här är nästan allt bra iallafall! Jo en sak som oxå är typiskt i detta program är att alla är så förstående för varandra! kan ni räkna ut vilken program det är?=)

Va hemma hos Lindis innan & snodde med mig ett recept på  Quesadillas som jag ska göra ikväll med hemma gjord gucamole till,tror att det kan bli ganska gött!Så det ska jag hemmafrun förbereda nu =)
Jalla Jalla hörs ikväll fralla! Nu ska jag ta hand om en gnällig Alice!Åh varför finns skrik?? =)


"Hoppade in extra som flygvärdinna idag"
Va tycks?=)


/Flygvärdinnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0