Gay varning?
PUBLICERAT: 2009-10-31 KLOCKAN: 00:14:06

Godkväll,

Håll med mig om detta som jag ska skriva nu!!
Perran ska åka till Uddevalla imorgon,ja vet synd om mig som ska sitta alldeles själv en hel kväll! Men det va inte det jag skulle blogga om,han ska åka på bastu/öl/fotbolls kväll med kill kompisarna,automatiskt blev det att jag frågade om dom bastade med badshorts vilket jag verkligen trodde! Vet ni vad jag fick till svar NEJ!! Fy ser detta framför mig när dom sitter där med "härligheten" i bastun & kollar in varandra,fy blä vad gayigt!!Perran tycker att jag överdiver men det tycker inte jag!!
Jalla Jalla hoppas älskligen får en toppen naken bastu kväll fralla...
(Detta är inte sant,nu kom Perran o satte sig bredvid mig,med knäa i kors som en tjej,smyg bög? )



Godnatt sov gött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0