Palace!
PUBLICERAT: 2009-10-30 KLOCKAN: 00:47:20

Heeej,

Kom precis hem ifrån Palace,ser lite halv" suddigt "så detta får bli ett kort inlägg:)!
Va lite halv trökigt folk ute så blev inte drag förrän VI3 satte igång,ett coverband jag aldrig hört talas om, sket bra,så from idag säger jag bara DuoJag släng er i väggen:)!
Nu ska jag lägga mig så man är pigg imorgon för då ska jag gå på Halloween fest med Linnéa på skolan!
En tråkig grej ikväll var att jag missade Debatt med Linda Rosing mfl! Ni som såg det, va det bra??

Godnatt på er! Kram!


Nämen oj,träffade på en "levande"Michael.J...

Jag & världens härligaste Marita!
(Cathrin det är din kopia)

Bästa mamma <3...

Fy va jobbigt piper en massa i öronen,för hög ljudnivå ikväll=)!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: ahnna

Det var inget speciellt på debatt, =P du missade inget..

Kommenterat 2009-10-30 / 08:56:54
URL: http://ahnnaga.blogg.se/
Kommentaren skickades av: Anonym

oj oj oj. jag ser ju ut som en vampyr. kanske jag är det!! det är inte jag ! puss o kram från M.

Kommenterat 2009-10-30 / 20:06:52
Kommentaren skickades av: Karin

men skojar du? VI3 kör ju i Halmstad! skärpning carro=)

Kommenterat 2009-10-31 / 12:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0