SVINIS sprutan?
PUBLICERAT: 2009-10-28 KLOCKAN: 09:41:35

Heeeeeej,
Ska man vaccinera sig eller inte?? Jag är livrädd för Svinis men nu är jag även rädd för vaccinet står ju bara en massa skit om det! Folk har blivit av med hörsel,slutat prata,kan inte gå,blir jätte sjuka!!
Typiskt att nånting av detta skulle drabba mig!

350 har redan
fått biverkningar Svininfluensan.

Minst 350 personer rapporteras ha drabbats av biverkningar av det nya influensavaccinet. Flera har tagits in på sjukhus för allergiska reaktioner.

Detta stog i tidningen idag! Man blir ju inte direkt peppad till att ta den!?

Vad tycker ni?

/Carro

 

 


Kommentarer
Kommentaren skickades av: K-holm

Det är bara bullshit att de skulle va farligt.. ja tig den den 13 oktober.. lite seg dan efter men ingen större fara..



Kommenterat 2009-10-28 / 17:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0