Anka!
PUBLICERAT: 2009-09-28 KLOCKAN: 22:21:34

Halloj,

Anna Anka, ja det namnet kan man läsa om överallt,just nu sitter jag & tittar på tv 8 där hon är gäst hos Robban Aschberg han ser nästan lite små kär ut i henne när han ställer frågor till henne:) Hur har denna människan lyckats bli så stor för abslout ingeting!!? Det värsta av allt är att man är intresserad av & titta/läsa om denna människa,inte konstigt att hon blir populär! Man kan undra när det är min tur att bli kändis?!!
Kommer det en svensk version av Unga mödrar så ska jag söka då blir jag iallafall D-kändis alltid nått:) Har ni sett den Danska/Norska versionen av det programet,alla mammor är typ derprimerade,tänk er mig i ett sånt program hade ju varit klockrent! Åh hade blivit puplik rekord ha ha! Imorgon kommer Malin & Lollo hit vid 09.00 TIDIGT,men vi ska äta frukost ihop & nångång kan det ju vara skönt att komm upp i tid!6:eOkt börjar närma sig..-ÄLSKAR`T!
Nu ska jag titta vidare på Anna Anka!Hörs imorgon...



/Carro Anka Jonsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0