Frulle full rulle!
PUBLICERAT: 2009-09-29 KLOCKAN: 14:58:32

Heeej,
Där fick jag till det:) Börajde med mys frukost med Lollo & Malin efter det har det varit full rulle!
Va förbi en sväng på Öppna förskolan idag med! Måste bara berätta om Lollos samtal till Sportlife hon skulle boka pass på affro dans,då frågar hon om det är en NIGRES som håller i det ifall det lixom va real affro dans,hur fanken kan man med & fråga det?Ok jag är inte blyg men det skulle jag aldrig kunnat fråga!Hon fick iallafall svaret att det inte va en nigres utan en viting:)Moni en kompis ifrån Uddevalla har börjat med gröt dieten ska tydligen funka super bra så from imorgon ska jag tvinga i mig havregryns gröt på morgonen(bara frukosten man behöver byta ut sen äta som vanligt dom andra målen) värsta är att jag hatar havregryns gröt så imorgon blir det kväljning frulle!
Ikväll blir det bio med syster Alexandra,sommar med Göran känns som om det kan vara en film för mig!




Så här ser jackan ut som jag EFTERLYSER!

Jag i min snygging jacka..:)

/Carro

Kommentarer
Kommentaren skickades av: moni

Hur smakade gröten? ;)ser ju inte så värst inbjudande ut heller :)

Kommenterat 2009-09-30 / 11:40:08
URL: http://moniramoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0