Hon lämnar mig för Huvudstaden...
PUBLICERAT: 2009-09-23 KLOCKAN: 11:54:21

Heeej,

Kl är snart tolv & jag sitter fortfarande här i jogging vid köksbordet!
Pratade precis med Teresa hon har fått jobb i Sthlm & flyttar 1:a Nov är super glad för hennes skull,men jaaaa då? Hon lämnar mig fy va trist:( Men nu har jag en massa anledningar till att åka till Sthlmo!
Idag har min skinnjacka kommit,ska hämta den senare, bild kommer komma upp på bloggis,hoppas att det sitter bra nu den är verkligen rå snygg!
Nu ska jag ta mig i kragen & sätta på mig kläder & göra iordning mig lite!

Puss & Kram


Kommer bli tomt i Götet utan dig..

/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0