Höstmarknad eller en byggarbets plats?!
PUBLICERAT: 2009-09-27 KLOCKAN: 21:35:52

Heeej,

Glömde skriva att jag varit på Höstmarknad idag,låter väll mysigt tänker ni! Men nej det kan jag tala om att det inte va rena skämtet,för det första så kändes det som om jag hamnat på landet i Kiruna eller nått liknande för det andra va den rena byggarbetsplatsen så omysigt,tog kort så ska ni få se & jag tror att ni kommer att hålla med mig om det!
Va förbi Linda en sväng efter den omysiga markanden,vi satt & små pratade då jag frågade henne om var Prag låg vet ni vad jag fick till svar POLEN okey jag trodde att det låg i TYSKLAND kanske inte mycke bättre svar för låg tydligen i Tjeckien vi= Osmarta + ingen koll på geografi !Du & Jag Lindis tillsamans är totaly katastrof!
Hörs imorgon Jalla Jalla Prag har jag ingen koll på fralla..


Påväg till mysiga hoppborgen..


Kriget?

/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0