Jul i September!
PUBLICERAT: 2009-09-30 KLOCKAN: 23:53:42

Heej,
Lite kass uppdatering idag sorry för det!
Onsdag idag, det innebär ju att jag varit med Lindis,alltid lika roligt! Bokade våran tripp idag känns så himla skojsigt Alicante blev det! Inget boende bokat ,blev en liten impuls bokning ,börjar redan bli nervös för hur det ska gå för oss:) Mamma funderar på att boka same flight,kanske är bra ha ha! Men nu mina vänner önskar jag mig resebidrag,resan är inte betald än:)allt ifrån 50 kr upp till miljonen allt välkommet & tacksamt!:)!
Jo Ikea har redan börjat julpynta är dom inte kloka in the head,halllåååå det är September jag kommer spy på julen redan innan den varit! Sen går jag in på en kompis Facebook då heter han som status"Bakat pepparkakor" OKKKKeeeyy lite tidigt kanske?! Hörs imorgon..

Puss & kram!

September=FEL!

September=RÄTT!

 

/Carro vill ha JUL i December!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0