Skavlan..
PUBLICERAT: 2009-09-25 KLOCKAN: 22:02:17

Heeej,
Sitter just nu & kollar på Skavlan på tv där Anna Anka & Jay-z är med,Anna Anka är min nya Idol vilken människa helt hjärn död men oxå super rolig hon är bra på att göra bra tv:) Jay-z vilken härlig artist han verkar vara jätte ödmjuk, kan ju känna att det är lite små synd att jag inte blev bjuden på hans fest i huvudstaden igår,nästa gång får jag bjuda in mig själv det brukar funka så tror nog att det gör det när det gäller hans fester med,eller va tror ni:)?!
Varit på stan idag i hela sju timmar,Perran kan inte fatta vad man gör på stan så länge men kan bara säga att det va super nice va där tillsamans med mina godingar Ahnna & Teresa, gått i en massa små butiker som jag inte hade någon aning om att dom fanns,kul att gå i andra butiker än bara dom "vanliga" !Vi lunchade på ett cafè som
heter Fröken Olsson,tiden bara sprang iväg när vi satt där & jag blev inte rastlös en endaste sekund= ovanligt för att vara mig men tecken på att vi hade mycke att prata om & att jag satt med två toppen tjejer till kompisar!!
Ska kolla klart på Skalvan sen ska jag blogga om min går kväll tillsamans med mamma säger bara en sak broms akuten! Puss & Kram


Här har vi hon som snart ska lämna mig..

Puss på er...



/Carro

Kommentarer
Kommentaren skickades av: carin

skavlan, carro

Kommenterat 2009-09-25 / 22:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0